My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, December 4, 2008

Istimewa utk si dia.. Gara2 horoscope

Hye! I'm back for blogging time. Ayoyo. Xtau la nk story ape plak mlm ni. Sepanjang hari ni, aku asik on tenet jelaa manjang since i woke up from my bed.. hehehe.. Smlm aku ade tgk horoscope kt frenster aku utk arini. Sumthing yg amat shuwet gk la aku rasa.. :)

"Why just talk to someone when you can sing them a song? Why write an average text full of abbreviations when you can send them a funny online greeting card that says all you feel (and more)? Be more creative with how you communicate today and you will make a much better impression. People will feel flattered by the extra attention that you are giving them, and their hearts will be warmed by your unique way of expressing how you feel. Let your unique ideas flow."

Since last nite gk laa aku duk pk2 nk bagi ape ntah kt si dia. Card? Poem? Song? Hurm aku bkn xreti nk nyanyi ni.. Mmg slalu pun aku duk melalak je dlm bilik ni. Tp aku segan la.. Kan sumbang mahram lak suara aku ni.. Malu seyh! Lgpun kn, suara pompuan tu kan aurat pd lelaki?? Haa boleh tahan gk.. Tetiba wt kuar statement cmtu! cettt! Poyo laa.. Xde laa sgt pun tp mmg aku segan sgt la ngan dia.

Si dia slalu nyanyikan aku lagu. Tp lately dia xde masa sgt la nk borak panjang2 lebor ngan aku. Bz ngan kejenye. Tp, boleh dikatekan tiap kali kitorang berborak mesti dia nyanyikan lagu utk aku. Xkire laa ape2 genre lagu pun. Aku ni mmg suka layan dia. Aku juz dengar jelaa dia nyanyi.. Skali skala tu hamming jugak aku nie.. hahahaha


Yang plg aku xleh lupa.. Dia slalu nyanyikan aku lagu 'Dara Pujaan by L.Ramlie'. Mmg lagu tu lagu evegreeen tp aku pun suke lagu tu. Mmg aku ade simpan lagu tu dah lama dalam K750i aku. Xsangka lak lagu tu akan jadi kenangan aku dgn si dia. :) 1st time dia nyanyikan lagu ni utk aku time dia bawak aku pegi Pantai Seri 7 ari raya ke-2 arituh. Live n xclusively tawu! :) Besides, aku ade record lam phone versi yg dia nyanyi utk aku jugak.. hehe

Dia penah gtau aku, lagu tu nant akan jadi peneman aku bila aku rindukan dia. "Biarlah lagu tu jd teman izah nanti." Mmg betul, time aku rindu kt dia mesti aku dengar lagu tu.. xpun aku dengar suara nyanyian dia yang aku dah record lam handset aku. Sedihnyee... iskkk

Mmg banyak sangat kenangan aku bersama dia. Dia mmg sorang yang klakar but mmg strict ngan serius gilew. Mmg susah nak senyum pulak tu. :) Tp dia xpenah nak marah aku. Tengking n tinggikn suara pun xpenah sekali2.. Dats y aku
syg dia.. hehehe

Eh, ni dah lari topik nie.. hehehe... Sebenarnya aku nk gtau korang ape bende yang aku buat utk si dia bila aku tgk horoscope aku tu.. aduyai.. terlalut pulak duk criter pasal dia.. hehehe

Haa, acceli aku pun bukak mespes. Seingat aku mmg aku xpnh bg komen / msg kt dia kt mespes tu. teruk kn?? hehehe... Then, aku juz carik cam poem camtu jelaa n aku selitkan skit2 kata2 jiwang.. hihihi.. Karat jugak aku nie.. Acceli aku malu nk buat sume tu tp aku tebalkan muka jugak. Sbb aku xpnh nk tunjuk manja2 dgn dia. Aku segan sgt. Baik kn aku?? wheee~

Aku rasa ni lah 1st time aku buat cmtu utk dia.. Dia pun sumtimes romantik gk tp dia xtunjuk sangat kt aku. Kalimah2 keramat tu jarang2 diucap sbb tu mmg mahal katanye.. hehehhe.. Tp aku xterasa ati pun ngan hal tu asalkan aku tahu dia mmg sayangkan aku.. cewahhh! :p

Korang doakanlah jodoh kami kekal ke akhir hayat. AMIN... Aku rasa stkat ni jelaa kot buat masa ni.. Acceli aku juz nk share ngan korang sumthing yang aku bg kt dia tu je.. hehe.. Sbb aku rasa excited gilew time nk klik button 'submit' tu.. ;p

Daaa~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails