My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 14, 2008

Dikau pulang.. aku girang...

Salam.. Kembali lagi aku ke dada blog ni.. blogging time! aduh lame gilew xupdate blog since bil aku kene potong! tu laa sape suh xbayar.. pdn la muke aku! Acceli aku nk share ngan u ols ni.. Aku xcited & happy gilew tonite.. Korang nk tau nape?? hehehe

Acceli, asikaku duk tengah syok2 layan lagu kt luar bilik tu, suddenly… jeng..jeng..jeng.. suspen dop?? hahaha aku dengar ringtone yang dah 10 hari xkedengaran dr handpone aku… tetibe gak aku jd kompius.. nk jwb ke idak nie?? betul ke ape yg aku dengar nie?? Dia kah?? Dia dah pulang ke????!

Mmg xsyak lagi.. mmg dia yg call aku.. terus je aku sepantas kilat belari menuju ke dlm bilik & aku terus jwb call tu.. Thanx God! Mmg dia… bederau darah aku time tu.. naik bulu tengkuk! hahaha… mmg aneh tol prasaan aku ye.. pelik2! Ptt la cam berselera je time aku tgk nasi petang td.. hahaha.. rupenye ade petanda perkhabaran baik. Lame gk laa borak,al maklumlaa dah 10 hari xdengar suara.. Lagipun dia baru je sampai umah. Dah la xbrape chat. Perubahan cuace..

Ya Allah, aku bersyukur sgt sbb aku stil dpt dengar suara dia. Then, aku bg dia rest jelaa sbb sok pn dia dah kene stat keje lik. Dpt laa aku tido lena skit mlm ni.. :) Oklaa korang, aku stop kt cni dlu eyh.. Nak cont layan lagu ni coz hati ngah senang & gumbira.. :D

Nunite.. zzzzZzzz

Footnote: Penat jugak rindu2 kt org ni.. sampai bepeluh2! aik, ade ke org bepeluh sbb rindu?? xlogik2… Tp aku boleh je rase cmtu.. aneh2.. Begitulah kuasa Tuhan. Berkat kesabaran tu mesti ade balasannya kelak. Sumtimes Dia sengaja nk uji stakat mana tahap kesabaran kita bila ada ade dugaan & ujian drNya. Jka kita slalu berdoa & xmudah putus asa nescaya ada balasan yg setimpal bg kita.. Pada siapa lagi harus kita nk mengadu jika x pada Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails