My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 7, 2008

Alhamdulillah, akhirnya sempurna...

"Hadis riwayat Muslim: Puasa pada hari Arafah (07/12, Ahad) menghapuskan dosa setahun yg lalu & setahun selepasnya."

Alhamdulillah, arini aku selesai menunaikan ibadah puasa aku sempena Hari Arafah. InsyaAllah aku hrp puasa aku arini diberkatiNya. AMIN. Hari ini aku xde buat ape2 pn kt umah.. Adelah duk kemas2 umah utk persiapan hari raya haji esok. Lgpn mood aku mmg xbrapa elok since yesterday. Esok lagi laa sedih. Beraya tanpa insan tercinta... i mean my dear.

Hari ni pun badan lenguh2 sbb byk buat keje td kot. Lgpn aku xbrape chat sgt lately. Korang paham2 laa sendiri yee.. malas aku nk xplain kt cni.. hehehe... Lagi satu aku jadik xde mood sgt nk karang2 blog arini. tunggu mood aku datang balik laa.. maybe seminggu lagik..

Footnote: aku byk termenung aje today. dun noe why... mungkin aku rindukan someone yg jauh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails