My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, December 1, 2008

Rasa Cinta

Pertama kali bersua…..
Tidak seperti ku duga ………
Ku hanya menutup mata…..
Masih belum terasa hasrat keinginannya…..
Tiada sebarang cinta…….

Kini aku mengerti kesombongan ini…
Hanya memakan diri……
Rasa diriku ini sangat menyesali…
Peritnya……..

Rasa cinta kini mula membakar..
Ternyata keliru dan tak menentu…
Ku berserah kerna mengundang helah…
Setiap kali kau menyapaku dan dekat padaku…..

Baru kini ku tahu kau memang jujur padaku
Kau buat aku terpaku……..
Walau hampir terlewat ku ingin cuba merayu
Kembalilah kepadaku….

Perasaan diri ku ini….
Sangat menyesali peritnya…….

Rasa cinta… kini mula membakar….
Ternyata keliru dan tak menentu….
Ku berserah kerna mengundang helah……
Setiap kali kau menyapaku dan dekat padaku…..

Rasa cinta… kini mula membakar..
Ternyata keliru dan tak menentu….
Ku berserah kerna mengundang helah….
Setiap kali kau menyapaku dan dekat padaku…..


p/s bila dgr2 balik lagu ni, tringat tol 1st time si dia tackel aku dlu.. mula2 jual mahal.. yelaa kene laa jual mahal2 skit2.. murah2 sgt ape barang! hahaha

last2, baru tau dia sbnrnye jujur dgn aku.. niat dia baik nk bimbing hidup aku… eh2 dun get me wrong okeh.. bimbing utk jd lebih baik.. xbmksd aku jaat okehh.. hahaha (org baik xckp dia baik.. whee~)

Alhmdulillah, im happy wit my own life now.. dia lah yg menyerikan hidup aku skrg.. :) Thank God… AMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails