My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 10, 2008

Buat-buat bz...

Lately, dlm 2,3 hari ni aku terpaksa mem'bz'kan diri aku utk melupakan sejenak keresahan dlm ati. Agak2 korang laa kn, boleh ke kite lupekan sumthing tu dgn m'bz'kn diri?? hurm.. sumtimes aku dpt gk tp xspnuhnye.. still lagi aku duk pk hal macam2.. makin aku nk lupakan sejenak makin susah.. nape eyhh?? aku rasa sbb aku sgt2 rindu kt dia kot.

Tp cmtulaa, aku byk abiskan masa aku dgn layan citer2 kt TV then aku offkan handset. klu aku on hp mest asik tgk jelaa hp tu ade msg ke call ke.. xke lagi seksa jiwa tu! But im trying my best to face on dat situation. Satu lagi, time nk tdo mmg saat paling pedih laa aku rasa. Punyalaa ssh nk lelapkan mata. Asik jelaa duk teringat semua kenangan2 lama. Klu layan lagu kn tersentuh lak hati. Serba xkena laa jawabnye. Lebih2 lagi klu dgr lagu yg si dia tujukan pd kita.. aduyai lagi perit. rasa nk meraung sekuat at!

Tp sumtimes aku dpt motivate dr aku to be +ve.. positive thinking! I noe i can fight dat kind of feeling eventhough it so hurting me.. But i noe i have to make any sacrifice for wut i have now.

Footnote: bila kita mengingati seseorang tu, ingatkah dia pd kita sepertimana kita mengingati dia??

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails