My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, January 5, 2011

Aduh.. rasa macam nak pecah!

Serius.. kepala rasa macam nak pecah! Sakitnya sebelah je. Tapi rasa nak hantuk kepala ke dinding, nak kasi hilang sakit! Takkan angin naik sampai kepala kot. Migrain??? Rasanya aku takde kot penyakit tu... or peluang nak kene tu sunggih tipis a.k.a jarang terjadi.



Or sebab aku tak lunch tadi? adehh! Maunya nak lunch.. memang aku beli nasi & tomyam kat The Mall tadi. Tapi............ bila bukak je bungkusan & rasa! Huhhhh.... Pelik semacam kuahnya... dah la tu, pahit pulak! Ade ke tomyam pahit? Aiya... camne aku nak telan.

So, aku kutip jela cebisan daging tu untuk diratah. Tu pun bape kerat la sangat. Tak kenyang langsung kot. Selalunya bila pening sebelah ni memang angin dah naik kat kepala ni. So, solution nya memang takde lain dah.... kene isi perut jugak! & kene makan makanan yang sedap2... Untuk kasi kenyang... tapi larat ke nak drive pegi cari makanan ni????

Or perlu tidur saje untuk menahan rasa kesakitan ini.... sob...sob...



1 comment:

Related Posts with Thumbnails