My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, January 6, 2011

Surat terbuka untuk E.A.A

Dear E.A.A,

Firstly, memang sy nak mohon maaf. Sebabnya sy hanya berdiam diri.  Tapi bukan bererti sy lepas tangan or tak ingat. Seperti mana tuduhan melulu E.A.A tu. Seriously, sy tak pernah nak terasa hati or nak rasa melenting dengan segala 'perkataan-perkataan' E.A.A Sy tahu mungkin ada salahnya di pihak sy. Tapi sy malas nak memanjangkan lagi perkara ni. 

Sy ada sent emel pd E.A.A beberapa hari yang lepas dengan harapan E.A.A perasanlah kehadiran emel tu. Tapi nampaknya memang E.A.A memang tak bukak kot emel Yahoo E.A.A tu. Segala penjelasan panjang lebar sy ada dalam emel tu. & terpulanglah pada E.A.A nak cakap ape pon lepas ni... Yang pasti sy akan selesaikan semua permasalahan ini, cuma sy harap E.A.A bersabar.

Diam bukan bererti sy 'melepaskan' semua tanggungjawab besar sy tu. Or ada sesuatu yang bersarang di benak fikiran E.A.A yang membuatkan E.A.A terlalu 'beremosi' dengan sy. Wallahualam...

Tapi, 1st and last sy nak E.A.A tahu... sy akan bertanggungjawab sepenuhnya. Dah berulang kali sy memberitahu E.A.A dulu. Sy tahu apa yang sy lakukan... Tak perlu nak menggunakan bahasa yang kurang sopan, walaupun E.A.A bukan melontarkannya di hadapan muka sy. Sy tak terasa, cuma ingin menjelaskan keadaan sebenar. & sy tak akan sesekali melenting dengan kata-kata E.A.A... Sebab dengan orang lain pun, E.A.A akan berkelakuan sebegitu. 

Maaflah kerana membuat hati E.A.A begitu terseksa dengan semua ni.

Sekian,
 
Notakaki: saya tahu E.A.A akan membaca entry sy ni.. & diharapkan E.A.A jelas dengan apa yang sy ulaskan di atas.. harap maklum

1 comment:

Related Posts with Thumbnails