My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, January 19, 2011

'Ibu suruh abang merogol saya'

Sebahagian dari kisah tragis... Petikan penuh di sini
MasyaAllah.... dunia sekarang makin kejam. Tersentuh hati aku baca kisah menyayat hati ni. Nauzubillahhiminzalik. Sebagai kaum hawa yang mempunyai perasaan sama seperti gadis ini, aku seakan dapat rasa apa yg dia alami.

Sungguh sukar kot nak terima kenyataan. Di awal usia 12 tahun dia dirogol oleh abang kandungnya sendiri, atas permintaan IBU KANDUNG.. Ibu yang mengandungkan dia selama 9 bulan tergamak buat camtu??? Korang bacalah sendiri luahan hati gadis ni...

Aku yakin, bukan kehendak dia untuk terus menjalani hidup dalam dunia yang penuh kehinaan ni. Dia terpaksa... no choice! Aku harap sangat ade pihak yang sudi menghulurkan bantuan untuk menyelamatkan kehidupan dia agar hidup dalam keadaan yang lebih sempurna...

18 comments:

  1. adduuhh..terkejut gak...

    ini macam manusia ada ka?? huhu

    ReplyDelete
  2. itu lah...kesian kat gadis tu...memang bukan kehendak diaaa...tak patut betul mak dia tu

    ReplyDelete
  3. agak2nya itu bukan mak kandung dia kot! haishhh!

    ReplyDelete
  4. sanggup pulak mak dia buat hidup dia camtu. huhu

    ReplyDelete
  5. ergh..kerana duit sgp jual anak sendiri..malah menyuruh abg kandung sedr melakukannya..teruk nie...

    ReplyDelete
  6. Senang crita mak dia gila je...itu je yg layak ...(marah ni!)....tak faham manusia cenggini...

    ada tag ye :

    http://ayurashidah.blogspot.com/2011/01/twenty-five-random-dua-puluh-lima-rawak.html

    ReplyDelete
  7. takde perasaan atau terpaksa kerana desakan ibu yang pentingkan diri sendiri..maka anak jd korban...waduh..malang sungguh naseb anak itu...

    ReplyDelete
  8. salam, sudahlah susah, tiada iman pulak, maka senang sahaja keputusan diluar batas peri kemanusiaan di buat....

    ReplyDelete
  9. kejam betul mum dia tu..

    palui !

    ReplyDelete
  10. ya ALLAH..nilah manusia kalau dah lupa agama, tuhan tapi ingat dunia...drh daging dh dilupakan....

    ReplyDelete
  11. mak ai..terkejut baca
    selamba badak je suh rogol anak sendiri..

    ReplyDelete
  12. adoi2, terkejut dengar ni..apa nak jadi la ibu tu..

    Jom: Kalau Gerrard jadi Boss

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails