My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, January 6, 2011

Sungguh.. tak sabar nak tunggu 15HB!

Kenape??????  Serius tak sabar nak tunggu 15th January 2011! Hari yang ditunggu-tunggu oleh aku! Rasa nak lompat-lompat macam kanak-kanak rebina....

"Ya Allah... kau permudahkanlah segalanya. Kau lancarkanlah urusan ku sehingga tiba harinya. Hanya padaMu aku bermohon. Amin."

Nak tahu nape??? Hehehe... Jom jenguk-jenguk kat bawah ni.....











Yeahhhh... tak sabar nak sampai! hehe

Murah kan?????????? :D
Hehe... sebenarnya tak sabar nak balik HOME SWEET HOME! Jumpa family, nak peluk Umi & Abah, Adik Upa & Adik Aina... Nak makan NASI AYAM UMI. Nak makan masakan UMI yang sedap-sedap. Huhuhu....

Duk KL ni asyik kekurangan zat makanan je. Jeles betul aku dengan orang yang stay dengan parents. Bertuah sungguh anda semua...... Beginilah nasib insan diperantauan... Uhukkk! 5 hari di rumah nanti, nak makan puas-puas.. Kasi naik berat badan! hahahaha! Yelah, duk sini boleh susut berat badan wooo... (tak cam xde effect mende pon. Lemak tepu byk jugak!)

Sepatutnya cuti seminggu, tapi aku terpaksa pulang ke KL on 20th January atas sebab-sebab tertentu. Haish.... Kene panjat Genting u olsssss! Best??? Mungkin ya mungkin tak. Just wait & see.... adehh!

p/s: Korang doakanlah supaya aku selamat tiba di kampung halaman ye. Eventho belom tiba masanya, tapi seriusly aku eksited gile kot nak story kat u ols... Rasa cam 10 taun tak balik kampung! Horeyyyy.... Balik kampung... Ho ho ho balik kampung.... hheeheh!

2 comments:

  1. hurmmm
    excited sgt ni, ada agenda tersembunyi ke yang?? HEHE

    ReplyDelete
  2. uhuk.. jelesnye :( kita pon duduk jauh.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails