My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, January 6, 2011

Kurang asam punya orang!

Assalamualaikum & morning..

Sakit hati sungguh. Pagi-pagi dah ade orang cari pasal. Mentang-mentang dia berkereta, aku pulak jalan kaki, berpayung pulak tu!

Aku dah perasan satu kereta ni, dipandu oleh seorang lelaki lingkungan 30-an. Jarak aku dengan dia lebih kurang 20 meter. Lepas dia ambik tiket parking, aku tengok dia stop kejap. Tak terus gerakkan kereta dia. Aku pulak duk pandang phone sambil ber'YM'. Aku perlahankan langkah aku sebab aku perasan ade lopak air kat depan..

Tapi bila tiba aku sampai kat lopak air tu, terus kereta tu bergerak dgn rakus! Demmmmm! Walhal dia nampak aku lalu tepi lopak tu.. abis basah sandle & jubah aku pakai. Serius sakit hati. Dah la aku dah lambat sampai opis. Dengan payung di tangan, hujan pulak tu. Memang tak leh nak control mulut... terus menyumpah sendirian! Ape punya perangai orang laaaaa...

Yang pasti mamat tu memang pekerja kat PWTC jugak! Aku xsempat nak usha muka dia sebab aku tak expect dia akan berbuat demikian. Sungguhhhhhhh... aku geram!


Notakaki: Rasa nak balik awal karang, nak tinggal surat layang atas kereta dia! Arghhhh.. aku tak kira! Aku nak letak jugak!

3 comments:

  1. mueheh..cam nak wat misi mmbalas dendam je ni..

    ReplyDelete
  2. uhh... akk pernah mengalaminya, tapi lagi teruk, sbb lori yg langgar lopak air tu, nasib baik nak balik dari kuliah, memang amat marah! (macam menghasut pulak ye..)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails