My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, April 27, 2010

Aku cuak.. si botak melulu ke arahku!

Tadi masa balik dr opis, aku ade nak jumpe sorang akak ni kat Wisma MBSA. Aku dah msg akak tu siap-siap cakap nk tunggu dia kat bus stand depan wisma tu. Masa tu pulak hujan rintik-rintik. Mesti akak ni lambat nak turun. Yelah, wisma tu bukan main tingginya... Kot2 akak tu keje kt tingkat atas sekali ke.. adeh.

Dah la aku kesejukan.. paham laa ye ape aku rasa.. hahhaa.. Since aku kt PJ lg tadi duk tahan neh. adeh. Mata aku melilau kiri kanan. Tengok kereta yang lalu lalang. Tetibe aku terpandang sebuah kereta mewah... BMW kaler biru. BJX 4 ok no platnye.. Bold sikit! ahaks.. Siap hafal tu.. in case ape2 kan. hehe

Aku rasa dia pandang ke arah aku. Eh, ke aku yang perasan. ahakss. Dari dalam kereta aku jeling je dgn ekor mata. Berkepala botak, pakai sunglasses.. and ade sorang bodyguard kt sebelah. Gaya macam orang jahat je.. 2x tengok cam Hattan.. Hahaii... meremang bulu roma jap. Aku intai gak di sekeliling aku if ade orang ke ape. Memang takde. Aku sorang je seberang jalan ni. Dia siap tunjuk-tunjuk ke arah aku lak tu. Haa.. ni yang buat aku tak senang duduk ni.

Check pintu kereta.. ok, dah lock. Handphone dah kat tangan siap-siap. Tetibe aku tengok dia gerakkan kereta dia. Waaaaa... dia nk datang ke arah aku kah?? Aku intai plak dgn cermin sisi. Sah! Memang kereta tu buat U-turn menghala ke arah aku. Waaaa.. matilah aku.. Aku dah terbayang macam-macam. Ish mane tau dia stop tepi kereta aku, suh aku turun ke ape ke.. Ala2 citer dalam drama tu.. Adeh. Cuak ni.. jantung aku brape ratus km/j dah berlari ni.


Alahai, akak ni pon lambatnye sampai. Tak ada seorang pon di sekitar aku. Habislah aku.. Mintak jauh dari apa-apa.. Erkk... tetibe dia slow motion je kt blkg kereta aku. Mak aih, lagi berdegup kencang jantung aku.. Ape aku nak buat ni.

Dgn slow motionnye dia lalu tepi kereta aku.. Erkk.. terus stop depan kereta aku. (tergamam sambil mulut kumat kamit baca mcm2 doa) Alahai, akak ni xsampai2 lagi. Tapi aku pelik, takde pon bodyguard dia keluar dari kereta ke ape. Erkk.. xdelah aku mintak mende tu tapi aku kompius. hahaha

Tetibeeee......... ade sorang mamat cina meluru ke arah kereta BMW tadi. Huh, kawan dia barangkali. Memang pon! Hahahaha.. Lepas kawan dia naik kereta tu baru aku rasa lega.. Fuhhh, nasib baik takde ape2 kan. Xkan ade orang jahat siang-siang buta kot? hahaha Tapi orang jahat ada xkire masa.

Akak tu 5 minit kemudian baru muncul. adeh. Kalaulah sesuatu terjadi pd aku tadi, mmg tak sempat diselamatkan.. huhu.. Tapi mintak jauhlah dari semua tu.. hehe

Dah selesai kecuakkan aku utk petang ni... ngeee~


Notakaki: Janganlah anggap sume orang berkepala botak tu jahat ye. Tapi cukuplah sekadar berhati-hati dengan keadaan sekeliling kita.

20 comments:

  1. Hehe citer macam suspen je.. sabar ye.. jangan fikir bukan2..Wisma MBSA memang besar pun..

    ReplyDelete
  2. aiz,
    hehehe.. orait..

    Syafrizal,
    tu laa.. mestilah suspen..
    1st time kot pegi wisma tu.. adeh

    ReplyDelete
  3. hehehehe. okay, aii paham bebenor perasaan u itu. hahaha. tp bila pk balik, mest nak tergelak kan? hekhek. =p

    salam kenal, jemput singgah belog aii ekk. (;

    ReplyDelete
  4. Nurul,
    tu laa.. maunye tak cuak.. dah la kite sorang2.. hoho

    insyaAllah

    ReplyDelete
  5. Izah Dear,
    Hahaha..
    kepala botak?
    hahaha..

    i suka yang berambut panjang..
    ala-ala japanese / korean gitu..

    hahahaha..

    ReplyDelete
  6. Pearls,
    rambut pjg sgt pon i takot jugak.. hehe
    xnmpk muke kang.. antuuu.. :P

    ReplyDelete
  7. kesian orang takde rambut .

    lu banyak tengok tivi ni .. ish ish ish .

    ReplyDelete
  8. R.K,
    heheh xdelah... tgk tv pn jarang.. tp dah biase tjd kan.. so bhati2 lah..

    ReplyDelete
  9. shah alam? hmmmmmmm mungkin org2 kaya tu

    ReplyDelete
  10. hiro,
    yeahhh.. hehe

    besi,
    mayb la kot dah gune kete bmw.. hehe

    ReplyDelete
  11. citer yang mendebarkan tentang si botak...bgus2=)

    ReplyDelete
  12. berdebar ke.. ehe
    yang berada di tmpt kejadian lg debar tau.. ahasks

    ReplyDelete
  13. ermm.. suspen betul. Rasa diripun ada kat sana je. Duk tengok apa yang bakal terjadi..

    heehe..

    ReplyDelete
  14. Rashid,
    ehhehe rasa eh?? ni kisah benar ni.. bkn tipu2.. hoho

    ReplyDelete
  15. org botak bukan seksi ke? wakakaka.. sori2.. klu aku pon akn cuak

    ReplyDelete
  16. awak.. kesian org botakk..

    baby baru lahir yg botak tu pun penyamun ker.. ahahahaha

    ReplyDelete
  17. Miss Q,
    EHHE OF COS RASE DEBAR SGT.. ADEH

    JARD,
    SEKSI KE?? CERTAIN2 ORG JE KOT.. HAHA

    NABIHAN,
    HEHE BABY TU XDE LAA.. NK JD JAHAT PON XTAU LG.. AHAKS

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails