My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, April 29, 2010

Tak suka pun. Geli lagi adelah.

"Hye sugar.."

Eeeeuuuuuuuuu....
Ish.. apekah perasaan korang if tetibe ade orang yang tak dikenali memanggil anda sedemikian rupa?? Seronok kah? Suka kah? Nak muntah kah? or Geli kah?? Bukan geli mat mat mat ye.. adeh

Ape korang pikir bile dah seseorang tu panggil korang cmtu?
Dia suka kite ke? Or kite je yang berperasaan? adeh..
Dia nak manja2 ngan kite ke? Walhal kite xkenal dia.. adeh

Tapi aku rasa 'sugar' yang dimaksudkan oleh beliau itu mungkinkah aku kelihatan manis & sweet cam gula batu? ahakss.. (gelak sorang2..)

Tapi gula batu mmg manis tapi keras ooo... hahaha (hati batu). Kalu gula pasir kan halus sangat pulak.. Lemah lembut la tu kot.. hehe

Tapi ape pon, aku kurang menyenangi panggilan seperti itu dr seseorang yg tak aku kenali, malah tak pernah temui.. memang takkan pon!

So, sesiapa yang berniat nk panggil aku dgn panggilan tu, rentikanlah ye.. ahakss (kot-kot la kan..) Sebab aku tak berminat utk mendengarnya.. hoho


Notakaki: Teringat 1st aku penah dapat panggilan pelik 'pumpkin' dari ex aku time skolah menengah dulu.. ahakss.. Dia ckp aku manis ke.. hoho

9 comments:

  1. haa.... kalau saya dipanggil macam tu, saya akan rasa seram sejuk 1 badan hahaha!

    ReplyDelete
  2. erk
    mungkin maksudnya lain
    manis...??

    ReplyDelete
  3. Hi Sweetie..

    Hehehe..

    geli jek gelaran tue..
    Pelik pun ader..

    Tapi u tetap my sweetie yang sweet..
    yang manis..

    Ngeeeeee (senyum nakal)
    ahaks..

    ReplyDelete
  4. Kalau bangla panggil awak "Hi adik manis.."
    hehe camne plak rasanya?

    ReplyDelete
  5. mikro,
    haa tau xpe.. menggeletar 1 badan.. ahah

    joe,
    erkk entah la eh.. adeh

    ReplyDelete
  6. Pearls,
    if u yg pggl i xkisah laa.. lg suke ade la.. bkn geli.. hehe

    syafrizal,
    alamak.. lagi scary tu.... terus lari kot.. lintang pukang.. ahaks

    ReplyDelete
  7. miss izah... kalau org yg kenal biasa la..
    kalau org yg tak kenal takkan tiba2 je
    panggil gula?
    hehehehehe

    ReplyDelete
  8. sugar...?
    ngeh2.
    ada maksud lain tu.


    sugar...
    oh honey honey (terasa nak nyanyi lagu tu)
    hihihihihihi

    ReplyDelete
  9. ok ler sugar...daripada dia panggil cuka hehe..jangan marah yer

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails