My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, April 29, 2010

Tak sangka aku akan dapat durian runtuh RM10K!


Teruja sungguh aku. Tak pernah kot termimpi akan dapat duit sebanyak ni. Oh.. sukar digambarkan perasaan aku sekarang. RM10,000 tuuuuu! Macam-macam aku boleh buat dengan duit sebanyak tu.. Wow... indahnya hidup aku. Kalau aku banyak duit mesti ramai yang mendampingi aku kan.. hohoho

Xpe2.. aku ikhlas dengan kwn2 aku. First thing aku akan buat doa selamat sempena dapat durian runtuh ni. Yelah, moga2 Allah memberkati hasil durian runtuh aku ni. :)

Selebihnya aku simpan masuk bank & bagi parents aku sikit. Balance tu aku buat belanjalaaa.. hehehehe.. Tak pun aku akan tanam duit tu biar jadi pokok & tumbuh rendang.. hehe
Korang mesti tertanya-tanya kan dari mane aku dapat durian runtuh ni... Korang mesti nak tau sangat kan?? Nak ke tak nak?? ngeeeee~
Meh aku tunjuk bukti aku akan dpt RM10,000 tu... Haaa ni dia.. Korang baca betol2 ok.. ahaks


Maknanya dalam mimpi jelah aku dapat RM10,000 tu... hehhe. Saje jeeee buat gempak.. ^_~
Bertuah la kan dorang senang-senang nak bagi duit. Masalahnya, aku xgune pon sabun BIO-ZIP.. camne lak dia leh ckp aku menang.. adoilaaa


Notakaki: Dah banyak sangat msg camni yang aku dapat. Macam-macam jenislah.. Dari macam-maca company. Dah la ramai yang dapat. Klu camtu kaya lah rakyat Malaysia asik bertuah je.. hehe

12 comments:

  1. hehehe.... dptkan RM10k dari blog la.. cik izah ade chance neh.. tingkatkan populariti di gengblogger.com.. bnyk trafik.. dpt la duit. =)

    ReplyDelete
  2. haha..tadi pun dapat gak 10k..cam hampeh je..

    ReplyDelete
  3. Jard,
    ehhehe ade chance ke.. kite xfemes cam jard.. hoho

    keyman,
    yeke.. haha senasib laa kite.. tipah tertipu.. ahaks

    ReplyDelete
  4. geram tol.... tapi sian tau masih ader yg pecaye..

    ReplyDelete
  5. Hehe ala dah agak dah tipu. Saya pun pernah dapat SMS berbunyi camtu. Siap telemarketer call menang tu ini la. Malas nak layan.

    ReplyDelete
  6. Ady,
    mmg pon.. sakit ati coz stil ade msg cmni smpai skrg..

    syafizal,
    tu laa.. ntah hape2 laa dorang

    ReplyDelete
  7. Tahniah tahaniah heheheheh
    bleh la buat installment kete setahun :D

    ReplyDelete
  8. hahahahaha

    tertipu dah..
    ingatkan betul2..

    msg bengong tu mengacau..
    xda cara lain kan..
    guling2 gelak..

    ReplyDelete
  9. bagus tindakan cik izzah kerana tidak tertipu dan terpedaya dengan orang yang desperado ni. Scam sebegini memang tumbuh spt cendawan. yang kelakar tu, ada servis atau produk yang kita tak pernah gunakan pun boleh menang...ish...ish...

    ReplyDelete
  10. tahniah..Miss Izah dapat RM10k...sakng dlm mimpi, mane tau akan datang...tetibe 10K tergolek dpn pintu umah..hehe

    ReplyDelete
  11. hahan pagi tadi je dapat 2 mesej cam tue=)mengong je

    ReplyDelete
  12. kalau ikutkan, dah kaya raya dah til now.
    dlm email banyak giler katakan berjayalah, itulah, inilah..

    *pasti aku jadi full time blogger kalau dapat duit senang mcm tue..

    hikhik..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails