My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, April 20, 2010

Tak lama...

Hari ni aku dah tersenyum balik,
Memang.. aku merajuk sekejap je,
Alahai, sesama kite mane leh merajuk lama-lama,
Yang semalam tu semalamlah,
Yang hari ni kita bukak helaian baru...
Smile..

Notakaki: Actually, if aku terasa hati pun aku tak simpan lama. Aku mudah je sejuk hati sbb tu kot ramai yang ambik kesempatan atas kelembutan 'dalaman' aku.. hehe Tapi, xpelah.. Biar org buat jahat pada kita asalkan kita tak buat jahat pada orang. Sekian

9 comments:

  1. smile always...(^_^)

    slm kenal dari nabilah.. ;)

    ReplyDelete
  2. untglar mjok skejap..jgn lm2 sgt..;)

    semua pmpn kena mjok skejap jer..br laki suka..nie mjok ngn laki ker..suka suki buat andaian sndri..hoho

    ReplyDelete
  3. suka merajuk ya.........
    manjanya dia

    ReplyDelete
  4. merajuk ngan siapa ler tue...huhu

    ReplyDelete
  5. Dear Sayang Izah..

    Hi..
    Hi..
    Hi..

    Lamanya sunyi..

    Merajuk tu biasa ar..
    Pujuk2 sikit..
    Senyum dah..

    hehehe..

    ReplyDelete
  6. nabilah,
    salam perkenalan... :)

    mr rulez,
    haha xdelah.. ngajuk suam2 kuku je..

    ReplyDelete
  7. besi,
    ni bkn manje tp mengade.. ahha

    rizputra,
    hehe dgn seseorang lah.. haha

    ReplyDelete
  8. dunia itu indah, jd la lebih baik dr semlm.. Sesungguhnya Yg Maha Esa itu kaya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails