My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, April 24, 2010

Tahan ke sampai petang???

Tetibe pintu bilik aku dibukak mengejut..
Haish.. aku pantang sikit nk masuk xketuk dulu ni..
Kot ye pun, tolak la pintu tu selow2..
Ni tidak.. cam nk terjah je..
Kalau time tu aku duk buat ape-ape ke tak ke naya... (jgn pk bukan2 ok. haha)

Tetibe ade orang terus bersuara...

"Goreng nugget jelaa.. dah beli nugget td kt Giant"

Aku tak pandang pon ke arah suara tu.. Terus pandang skrin lappy..

Erk... nugget aje?? nasi?? bubur ke.. bihun goreng ke.. mee goreng ke..
Adeh.. kenyang ke makan nugget sampai ke petang.. sob..sob
Dari pagi tadi xmakan.. hanya nak makan nugget je?? adeh


Notakaki: Kalu makan abis sebungkus pon belom tentu kenyang tau.. Menambahkan lemak & kolesterol adelah.. adoi..adoi.. Gumuks la aku camni... huhuhu

3 comments:

  1. nugget sedap..lg2 nugget brand ramly..

    ReplyDelete
  2. tdy pn gah lapa giler
    membe turn bli mknn tpy hampeh giler mknn tuh
    baek mkn nugget tuh jerk kowt. hee.

    ReplyDelete
  3. syikin,
    betol2.. i pon suke ramly punye.. tp tempura ramly xbest.. hehe

    thegadis,
    heeh klu mknan xbest.. sure nugget jd pilihan kn.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails