My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, April 24, 2010

Ape yang aku nak buat ye???

Assalamualaikum u uols..

Ape AKTVT weekend korang eh..? hehe

On weekend je, aku rasa hari aku dah mulai boring... Sesetengah orang suke sangat weekend kan, sbb boleh lepaking, hangout ke ape. Tapi aku xde masa nak buat semua tu.. ahaks
Pelik tol kalu xde masa kan.. Padahal sehari ade 24 jam.. adeh.. (sebenarnye xde orang nk temankan aku.. hahaha) Ada sesape nak temankan aku kah?? ngeee~

If hari keje ade gak mende nak buat kan eventho aku balik awal. At least takde lah terperap kat umah aje. Bile aku dah kat umah dah rasa malas ak keluar dah. Yelah, lecehlah kene bersiap dulu segala bagai mak nenek... (biaselah.. pompuan!)

Tapi ok jugak aku ade perasaa camtu, xdelah aku abiskan duit ke ape kan.. haha (masuk bakul angkat sendiri lak.. tapi xlarat sbb diri berat sgt!) Bile rase leceh & malas nk bersiap, so xyah la keluar. So, akan save bajet. Kalu bosan sgt tu tido jelaaaaaa... ape lagiiiiii... hehehehe.

Kalu ak keluar pun mesti kene plan awal-awal. Xleh la men gamble camtu. Membazir masa & tenaga. AKTVT pon sure xbest kalu tak plan betol-betol.

Oklah korang.. mau merehatkan diri sebentar bersama KIT KAT... eehhe


Notakaki: Buatlah AKVT berfaedah di kala anda kebosanan. Jangan p melepak ke ape. Membazir waktu je. Pesanan khidmat masyarakat ni dibawakan oleh missizah.blogspot.com.. :P

2 comments:

Related Posts with Thumbnails