My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, April 20, 2010

Kaulah punca segalanya..!

Sebab BEN laa aku mula blogging balik.. kenape?
Ben ni laa.. asik duk push aku haa.. hehe
Tapi sebenarnye dia bukan push.. dia motivate aku.
Dia cakap blog tu leh buat duit wooo... hahaha
Even aku dah lame ade blog b4 BEN tp BEN lagi femes..
Ben ni baik orangnye... lalalala
(Bro dinasihatkan jgn kembang kempis ok.. ;p)

Sebab BEN jugaklah aku aktifkan balik account
MUKABUKU aku tuk connect ngan GENGBLOGGER..
Tercabar seyh.. tiap kali aku curi2 lalu blkg meja dia mesti dia tgh bukak blog..
klu tak blog.. stat.. kalu tak stat.. mmg blog lah.. hahaha ;p
(jgn marah aaaa brooo)

Sebab BEN jugaklah blog aku dah femes skit sekarang..
Tapi xleh la challenge blog dia kan.. lalala
Aku xreti nak menulis cam dia.. haha
Kalu dulu, xde pon orang nak jenguk blog aku..
Tapi since dia jelajah blog aku ari sabtu lepas..
waaaaa... terus dikenali dimerata-rata. ahaks
Oklah kan dari takde langsung.. ehe

Sebab BEN jugaklah aku xleh hidup tanpa internet, laptop & BLOG.. hahahaha
Balik-balik je terus bukak laptop ngadap blog.
Kuat betol hasutan BEN ni.. hehe bukan hasutan, tapi dorongan.. lalalala

Sebab BEN jugaklah aku dah start tidur lewat malam.
Bukan ape beb. Teruja lah dah ramai melawat blog aku.
(orang lain dah lame merasa, tp aku baru skrg rase ;p)
Duk belek blog & GB sampailah kul1 pagi.

Hehe.. cukuplah.. Dah lebey aku ni. Kot2 wife Ben baca tajuk tanpa baca isi kan misunderstanding lak.. hohoho (Sorry ye kak..mintak ampun maap)
Lagi satu, aku takut Ben tetibe darah tinggi. hahahaha
Teruja sangat aku byk puji dia neh..
Actually, aku nk say thanks to him coz motivate aku utk continue blogging.
Yelah, aku kan kejap on kejap off.. adeh

"Bro, tenkiu a lot sudi jelajah blog saye. (ayat skema xleh blah ;p)
Saje je nk buat gempak sikit. Barulah ade umphhhhhh... haha
Mesti bro ingat saye takde N3 tuk bro sebab dah buat jelajah blog.. haha
Yelah, sbb orang len rata-rata semua buat n3 tuk bro.
Ni baru lah supriseeeee.... heeehehehe OK.. KENNY ROGERS SEKORRR! ahahaha"


Notakaki: Lepas ni aku akan terus berjuang utk blogging.. hahahaha (klakar tak ayat aku? ;p)

7 comments:

  1. dear izah,

    ben satu ofis ngan izah ke? hehehe....

    ben memang ada super power kan kan....

    banyak membantu newbie untuk tambah kenalan....

    ReplyDelete
  2. Sis,
    aah sis.. satu opis.. hehe
    aah.. power jenis ape ntah dia gune.. hahhaa

    mesti dia kembang baca komen akak ni.. hahaa

    ReplyDelete
  3. sis,
    btulkeh si ben tuh bley tolong newbie cam sy nyh?
    camner?

    ReplyDelete
  4. muahahahah pasal ben gak ler sy rajin dok belek blog. dulu layan fb je. tetiba tgk kat blog ade yg follow namanya Ben Ashaari. Padahal b4 tu blog cuma ade kawan ms blajo 2 org jek kekekekeke

    ReplyDelete
  5. Pasal Ben ni la aku tetiba teringatkan Ben Nathan...tah ape la kabor dia skang..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails