My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, April 24, 2010

Segenap inci ke nak tahu? Aiyaaaa

Aduhai..

Macam-macamlah perangai manusia ni.. Pelik-pelik lak tu.. Masalahnye orang yang tak dikenali langsung.. Jumpe pon xpenah. Tetibe nak tanya aku duk mana sedetail-detailnya.. haishh

Kalau ye pon, tak yah la sampai nak tanye rumah aku kaler ape.. Terletak kat sudut mana.. Tepi pokok jambu ke.. Tepi sungai ke ape... hahaha

Parah-parah... letih aku nk layan orang camni. Mula-mula tu niat aku dah elok dah nk layan as a fren.. Sekali, terus rasa meluat nk layan bila dah menyesakkan nafas aku..

Kalu first time tanye takpe gak.. Ni dah kali ke berapa belas pon aku xingat dah sebab byk kali sangat.. adeh.

Last-last... ignore terus.. close! hahaha.. Aku tak sukeeeeeeee orang camtu... Eh, jaat ke aku sesuke ati xsuke orang.. ahakss... cam belit je ayat aku..

Tapi, biar ah... Diri aku.. aku berhak tentukan ape yang aku nk buat.. tol tak?? ngeee~
Korang pon mesti penah rase camni kan... haaa, jangan tipu laa ye... mesti ade kan.. hehehe

Dah2.. kite biarkan dorang yg spesis camtu dgn dunia dorang.. ahaksss


Notakaki: Kalau ye pon, berpada-padalah dlm bertanyakan soklan kepada orang agar orang xrimas utk menjawabnye. Masa interview pon ade limit jugak tau.. Xdelah bertalu2 soklan ditanye.. adeh2

18 comments:

  1. heheh tu bukan peminat setia... tp sengaja nk cari nahas tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. bagi jer makan pulut kuning. abis citer!

    ReplyDelete
  3. isk.sape la yg nk tye segala bende tu?aduh2!

    ReplyDelete
  4. ader jugak org gitu eh...
    report spam terus izah.. hikhikhik

    ReplyDelete
  5. Hehe tak dinafikan ada orang macam tu memang akan buat kita rimas. Bersabar je la kan.

    P/S: Bagus blog awak tak berat nak loading. Apa kata gunakan Disqus untuk bahagian komen. Sebab blog awak tak berat.

    ReplyDelete
  6. as sahar,
    ahaha mkn pulut kuning dia diam eh?? nant la i try.. ahaks

    jan,
    tu la pasal kan.. terlalu bizibodi.. haishh

    ReplyDelete
  7. ella,
    bkn stkt report spam.. banned terus neh.. hehe

    hasrol,
    haha tatau la kan.. adeh2..

    ReplyDelete
  8. syafrizal,
    mmg sabar pon.. sbb tu ignore je..
    klu x, dah lame hembur.. hehe
    diskus tu apekah?

    wanmus,
    bil apekah.. hehee billboard kot.. :P

    ReplyDelete
  9. weeee....juz let them go!its better kn...lntak pi la dorang yg spesis cm 2...nme pn manusia!mcm2 prngai!so be urself!gogogo~~~

    ReplyDelete
  10. btol tu yana..
    tok sah ambik tau sgt..
    mkin layan makin mjd dorang neh.. adeh2

    ReplyDelete
  11. eerrmm...ello....no komen..haha

    ReplyDelete
  12. Disqus di http://disqus.com

    Satu sistem komen yang mudah untuk blogger. Cubalah :)

    ReplyDelete
  13. owh ek.. okay.. nant i try..
    thanks for the info.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails