My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, April 29, 2010

Tolong hangatkan aku..!

Ishh.. aku rasa dah nak beku dah dalam opis ni..
Sejuk yang amat sangat..

Dah berselubung dengan kain dah ni..

Rupe dah macam antu bungkus.. hihihi

Kalau ade unggun api ni best jugak..

Baru rasa hangat-hangat sikit.. ngee~

Tapi takkan nk pasang unggun api dalam opis..

Abis tebakar opis aku ni naya je..

Mane aku nak cari rezeki.. ahakzz

Tolong... tolong... hangatkan aku.

Eh.. pompuan sahaja je.. hahahaa

Rasa cam nak tido pulak sejok2 ni.. best seyh...

7 comments:

  1. sis,
    law rase sejuk keh, uatlah hot drink.
    or uat senaman ringan keh kat opis akak tuh.
    hehehe

    ReplyDelete
  2. Buatlah apa2 janji dapat panas kan badan. Pakai sweater tebal ke..

    ReplyDelete
  3. kalo dh sejuk, sedap tdo..
    hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. syazaana,
    ehhe nk exercise malu lak.. hihi

    syafrizal,
    alamak.. cam duk over c lak.. hehe

    ReplyDelete
  5. cik fariza,
    btol2.. hehe

    amirul,
    aah.. tp xde stok la kt opis. adeh

    ReplyDelete
  6. meh..
    meh..

    gua hangatkan..

    opis gua pown sejuk gak..

    hakhak..
    saling menghangatkan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails