My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, May 11, 2010

Amboi.. amboi! Ada hati tuuu

Ahaksss.. aku rase nak tergelak ngan adik aku sorang ni. Biaselah dah meningkat remaja ni, macam-macamlah perasaan ingin mencuba. Tadi aku tegur dia kat YM. Katanya still duk umah cousin aku lagi sbbnya takde orang nak dtg ambik dia balik kampung.. ahakss! Padan muke.. lalala..

Tetibe je dia tanye aku bile nak balik kampung... ahaksss!

mahirah_90
ehhehe..
bestla jgk..
huuh
ble mg nk blik?
meh teman aku g wat rmbut..
eheheh
Miss Izah
ahahhaa mane ade cuti laa
wt rmbut apelak
mahirah_90
nk wat rebondingla..
hehehe
mehla..
mehlaa...
Miss Izah
amboi2222222
mahirah_90
mehlaa.
heheh
Miss Izah
rebondong lakkk
uduh laaa
mahirah_90
uduh bkpe plop..
huhuhu
alaaaa..mehlaa.
mehlaaa.
Miss Izah
rmbut ori la laawa
mahirah_90
alaaa..try je ..huuhu
Miss Izah
ahhahaa... try eh... kite yg 3bulan rebond laa.. aduh.. mahal gk tu
mahirah_90
huhuhu..
mg wat gak ke?
Miss Izah
hahaha xkuase nk buat
mahirah_90
3bln ek?
Miss Izah
ak bangga rmbut ori aku neh
ahhahaa
biasenye laa
mahirah_90
kwn aku thn 1sem..
huhu
Miss Izah
yg mahal la tu
rebond 1 kepala dah 150 tau
mahirah_90
180..
xpom..250..
tu jela..
Miss Izah
erkkk mahalnyeee
bek buat makan... rambut duk lam tudung
wtpe nk buat
mahirah_90
alaaa..'nk wat jgk..huhuhu
Miss Izah
hahaahaha
umi maroh
mahirah_90
bkn gn duit umi pom..
huhu
Miss Izah
hahaha mmg la
byk duit kah
mahirah_90
hahah..mcm xtau..
nk try wat je skli..
Miss Izah
gagaga
nant laaa
mahirah_90
nk ase rmbut lurus..selembut sutera..huahahah
Miss Izah
tp aku xde cuti laa
huahahahhaa
mahirah_90
huhuuhu..
ssh nyerla..
Miss Izah
yelaaa
bkn skoloh ni nk cuti sesuke ati
adeh
mahirah_90
huhhuhu,..
iyela2..
Hahahaha... pasrah gile adik aku ni. Rambut dah ikal mayang (yekah) lagi nk buat lurus wat pe. Tak lawa langsung... hahahahah

"Sabar jelaaa dik oi.. Takpun mu mari je KL neh.. aku leh bawak mu p macam-macam jenis kedai rambut... hahahaha"


Notakaki: Biaselah remaja baru membesar. Keinginan dia membuak-buak. Banyak la nak try itu ini. Tapi mende elok xpe lagi, jangan la p buat mende tak elok.. Mmg aku sental abis laa.. ahahahaha

2 comments:

  1. canggih budak2 zaman skrg ni...huhu

    ReplyDelete
  2. kikikikiki..
    adik izah nk merasa tu..
    bg je lah chance...=p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails