My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, May 25, 2010

Tiada privasi aku di sini...!

Haish.. aku cam tak puas hati dengan sikap sesetengah orang ni. Kadang-kadang pelik dgn sikap mereka yang camni.

Ok, sekarang aku bagi contoh situasi yang aku hadapi....

Aku ni bukan jenis suke bergayut kat phone ke ape.. apetah lagi dahan pokok! aduhaii. Kalau ade pon tu zaman kanak-kanak remaja dulu adelaa.. hahha! Sekarang dah muda belia ni xde lagi dah nak bergayut dengan orang. Lagipun phone aku tu takde sape mau call pon. Kecuali famili aku je.

Aku rasa sebulan sekali pon belom tentu ade orang call aku sebabnya boifren pon takde. hahahaha! Sengal je kan. Aku topup pon RM10 sebulan, tu pun belom tentu abis... erkkk! Jimat habis laa kata orang..

Lepas tu tadi tetibe kawan lama aku call. Yelah, kawan lame kan.. Takkan xnak jawab lak. Kang cakap sombong pulak.. adoilaaa! Aku pun duk laa borak-borak. Ala, bukan lame pon. 10 minit pon tak sampai laaa...

Tetibe aku mendengar suara sumbang di luar sana... erkkk! Duk mengomel sorang-sorang tentang aku. Ala-ala tak puas hati.. tapi kenapekah?? Adakah salah aku berborak dgn kawan aku?? Lagi aku hairan bila ade orang begitu 'prihatin' macam tu kat aku.. Aku dah tak tahu nak cakap ape lagi....

Ape salahkah aku dalam situasi ini?? Berborak dengan tidak meninggikan suara tanpa mengganggu privasi orang sekeliling pun...

Korang rase kenape dia itu bersikap camtu?????? Tolong jawab bagi pihak aku leh tak.. Dah tak tercapai akal aku nk pikir ni...


Notakaki: Penatnye aku hidup dalam suasana yang sebegini. Rasa mau pergi jauh-jauh tanpa menghiraukan sesapa yang memanggil di belakang....

5 comments:

  1. dia jeles tak de org nak kol dia kot..hehe

    ReplyDelete
  2. betul jeles kott, dah lama tak nampak kamu ?

    ReplyDelete
  3. yg mngomel tu pompuan ke lalaki..?

    ReplyDelete
  4. ntah la awak..
    awak tanya la dia hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails