My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, May 12, 2010

Touch N Go

Assalamualaikum korang & morning...

Huhhh.. Awal lak aku update blog arini. ahakss!
Alahai.. aku stress betul la dgn e-statement Touch N Go ni. Bila dah complete register online, search punye search transaction yang lepas-lepas... no record????!!

Arghhhh... camne nak print resit untuk claim aku ni. Kalau RM5 tu xpelah jugak kan.. hurmmmm! Bukanlah nak berkira sangat duit tol, tapi selagi boleh claim ni better kite gunakan kelebihan yang orang bg ni. Kang kalu tak dapat nak claim langsung putih mata... huhuhu!

Or ade sape2 tau napekah jadi begitu.. huhu! Ataupun disebabkan aku baru register semalam, so, transaction yang last week xmasuk lam record?? Impossible kn.. Sbbnye balik keje smlm aku stil gune T n G, stil xde lam record jugak... Uwaaaaaaa...

Xpelah, claim jelaa ape je yang ade.. Tol tu abaikan jelaaa.. (pasrah & redha)

2 comments:

  1. statement touchngo bleh dapat kalau mintak kat centre touchngo. just call diorg then diorg akan faxkan statement tu kat kita tapi kena pastikan kad touchngo anda berdaftar ngan touchngo. TQ :)

    ReplyDelete
  2. Tiap2 hari nak marah je ni.
    Kene makan Herba Tuju Angin hehe.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails