My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, May 12, 2010

Luar lain dalam lain.. aduhai

Ahaks... rase nak tergelak pun ade.
Tapi akak opis aku tetibe cakap..

"eh, awak gemok ek dalam gambar.. kat luar kurus je."

haahha... tang dia puji kurus tu rase nak kembang gak semangkuk.

tapi tang gemok tu, tetibe backing diri sendiri.. haha

"tu salah angle tu kak, ade certain2 angle nampak sy gemok. tp baju sy memang kebanyakkannye besar & baggy.."
ahhaha tetibe buat statement xleh blah..
tapi memang betul pon..
baju aku banyak yang besar-besar, umi aku suh buat baju longgar-longgar sikit.. ahaks
xdelah menampakkan aurah.. hihihihi

9 comments:

  1. edit kot...huhu..yg pntg kat luar..lau dia kata eh luar nmpk gemok dalam gmbr kurus..erk..cmne plak.huuhu

    ReplyDelete
  2. akak tu nak bodek suruh blanja kot...haha

    ReplyDelete
  3. huhuhuhu

    kadang kala mmg begitu kan.
    disebabkan baju pun ya dan disebabkan lain2 juga.
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. akak suka pakai baju besor-besor, pasal badan akak kurus kering....

    kenkonon nampak la gemoks sikit....hahaha

    ReplyDelete
  5. hik hik hik

    aku luo gambau gemuk dalam gambau puN!

    ReplyDelete
  6. Nak kurangkan berat badan ke?
    Hehe saya ada penyelesaiannya.

    ReplyDelete
  7. bagus pakai baju besar ni.. nanti tak terbantut.. tapi ramai org sekarang ni suka pakai baju adik diorang.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. kalo lah ella mcm tu...
    tp nih tidak...
    dlm gmbr nampak gemok..
    kat luar obesiti...=p

    ReplyDelete
  9. haha..angle tu mmg penting~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails