My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, May 9, 2010

Kalau Ben buat Jelajah Blog, aku pulak buat..


Wahhh... semalam baru dapat idea baik punye. Untuk menghabiskan sisa-sisa kebosanan yang terlampau, ade baiknya aku buat travel once a month. Semalam siap diskus baik punye dgn kawan aku, nak jelajah tempat2 best kt Malaysia setiap hujung / awal bulan. Actually, mende ni dah lame diusulkan oleh kwn aku, cuma tunggu ON dari pihak aku je. hehe

Kalau Ben Ashaari buat Jelajah Blog, tapi aku buat Jelajah Malaysia terus.. hehehehe! Tapi bulan Ogos kene stop la sebab dah start puasa kan.

Semua planning ni start hujung bulan ni. 1st destination yang kitorang dah decide adalah PENANG. ahakss! Dah lame aku tak ke Penang ni. Last aku pergi pon time muda-muda dulu, dah 4 tahun berlalu kot. ahaksss! Sape rakyat2 Penang yang nk bersua muka nant boley la eh. Aktvt cam biaselah, menerjah tempat-tempat best & tempat makan yang mmg puas hatiiii! Snap pic banyak-banyak buat koleksi album peribadi.. ahaksss

Lagi better la kn dari duk melepak. Even abis duit tapi berbaloi & puas hati. Boleh kenal-kenal tempat orang kan. Jauh perjalanan luas pemandangan bak kata orang kan. hehe


Notakaki: Tak sabar nak tunggu hujung bulan ni. Dah lame xbuat kerja sengal camni. ahakss! Takpelah, sume ni utk release tension. Penat kerja kt opis boleh jugak jalan-jalan cuci mata kan.. :)

9 comments:

  1. wah !! giler best lah..cuti2 malaysia...

    ReplyDelete
  2. sila lawat sabah jugak ye.. ehehe

    ReplyDelete
  3. wow..
    bestnya dapat jalan2..
    nak ikut

    ReplyDelete
  4. bwu je g penang smlm. wee~

    ReplyDelete
  5. menarik ni idea ni...ade jgk plan dgn member nk menjelajah tp asik tertangguh je huhu

    ReplyDelete
  6. Bestnya jalan2.. hehe tak tau lagi bila dapat berjalan lagi

    ReplyDelete
  7. I nak ikut gak izah...=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails