My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, May 26, 2010

Voir ku sudah sampai.. hehehehe

Assalamualaikum & selamat petang u olss.. hehee

Last week aku ade cakap dengan secara tak sengajanya aku ter'booking' heels kat Voir. hehe! Semuanya gara-gara menemani kawan aku. Tapi lastly, kawan aku tak jadi ambik pun, aku lak yang terbeli heels itu.. hohooohohoho!

Tadi time lunch, sanggup pegi The Mall semata-mata mau ambik itu heels. Takut orang tu jual balik sbb last week dah janji nak datang ambik. hehehe! Obsess betol tak terkata.. ahakss! Mula-mula aku mintak heels tu, bos kedai tu xjumpe cari... erkkk! Dia tanye aku dah book ke? Aiyaa, last week lagi kot.

Lepas sorang-sorang dia tanye staff dia. Nasib baik ade lagi kasut tu. Aku dah siap tulis nama tau.. hohoho! Then... taraaaaaaaaa!

Inilah dia heels yang aku gembar gemburkan... ahhahahahah~!





4 comments:

Related Posts with Thumbnails