My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, May 20, 2010

PLKN Kem Nilam Ehsan Bidor: Rindunyaa kat student2 kuuu!

Gambar-gambar sepanjang aku bertugas sbg CIkgu Integrasi PLKN di Kem Nilam Ehsan, Bidor.


Dengan Cikgu Anis

Apelaa yang digelakkan Gooi tu.. ehhe

Suruh bersilat pon dorang bersilat tau.. eheh

Break time... snap pic dulu! hehe

Curi semangkuk pisang goreng bwk masuk bilik... heehe

Warming up pepagi... kasi bersemangat sikit!

Group paling sporting! (^_~)

Minum pagiiii... hohoohoh

Posing dulu ok sebelom makan kuih.. hheehee

Ok.. dah boley makan. Sedap tak?? ehhe

Ok then, masuk klas pulak... Budak plg nakal klas aku ni.. hoho

Beriadah bersama wirawati.. :)

Wira-wira harapan bangsa.. :)

Aktiviti riadah petang...

Berlakon jadi baby.. unik tol pampers dia.. ahaha

Melakonkan upacara kematian orang Islam

Mayat hidupppp! ahahah

Papa belajar menari hindustan.. ehhehe

Team Cikgu Integrasi PLKN Siri 2 Kem Nilam Ehsan 2010

Persembahan kebudayaan untuk acara penutup..

B4 pulang... huuhuhu sedeyyy

6 comments:

  1. wah!!!
    nampak meriah je..
    hehheee

    ReplyDelete
  2. akak jd trainee utk PLKN ek..??bestnye..

    ReplyDelete
  3. x sangka ada muka akak kat blog orang...kat blog sendiri letak muka org len..tq mizah

    ReplyDelete
  4. Kalau pakai contact lens bahaya ta?

    ReplyDelete
  5. assalamu'alaikum cikgu.. nama saya MUHAMMAD YUSUF BIN ROSLAN.. salah seorg pelatih plkn siri ke 7 kumpulan 2 ni.. cikgu mungkin x igt saya.. tp saya tetap igt cikgu2 saya.. saya yg dapat anugerah pelatih contoh mase tu.. saya rindu sgt dengan plkn.. =( =( =( saya rindukab cikgu jgk... =( cikgu apa khabar? sekarang buat apa? cikgu dah kawin ke blum?? =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails