My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, May 19, 2010

Nasib baik aku awal...

Terkedu jap aku lepas aku jenguk BLOG ni tadi. Tergamam pun ada. Terkejuttt?

Memang dah jadi rutin aku turun ofis antara pukul 3.13 - 3.30 petang.
Time aku turun tu pun hujan baru renyai-renyai.
Takde lagi ribut ke hujan lebat.

Dan jalan tu lah jugak yang setiap hari aku ulang alik
pergi - balik kerja. adehh!
Memang aku bernasib baik dalam kecelakaan tu sebabnya
aku pulang awal.. huhuhu!
Kalau aku gerak kul 5 lebih, mungkin akan mengalaminya.. huhu
Atau aku salah sorang yang terperangkap dalam kesesakan akibat kecelakaan tu.
Nauzubillah.. mintak jauh dari ape2 malapetaka. Amin.

Tadi otw balik, aku sempat tengok tempat kejadian tu. huhu
Seram rasa.. berdiri bulu roma.
Tapi takpelah, pokok besar tu pon dah takde..
InsyaAllah lepas ni takkan ade apa-apa jadi lagi.. huhu!

5 comments:

  1. sentiasa berhati2 ...
    selamat

    ReplyDelete
  2. mesti accident langgr poko tu kan..eeiii ngeri takot fobia...be careful ya

    ReplyDelete
  3. kecelakaan ape ni, ble detail lg..

    ReplyDelete
  4. syukur alhamdulillah selamat awak ye

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails