My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, May 12, 2010

Dulu aku minat gile kat mamat ni


Haaa.. meh nak habaq sikit. Dulu aku minat gile kat mamat ni. Boleh histeria laa klu aku jumpe dia face to face. Sayangnya, dia berada jauh dari aku. uhukk! Berangan la aku nk p jumpe ke dating ke dgn dia kan. Masa tu aku Form 5! waaaaa.. kecik2 dah gatai kan.. hahhaa

Memang aku adore gile la kat dia ni. Sampaikan aku sanggup ambik gambar dia curik-curik & tampal dalam buku log.. hahaha! Tapi, aku rase frust kejap sbb dia dah ade tunang. uwaaaaaa! Tapi tak pe, aku akan menggilainya dalam diam.. wakakaka! Ayat tak leh blahhh..

Tiap-tiap hari ade je gambar baru aku simpan. Aku rasa dia tak tahu aku minat dia sampai camni skali.. Sampai tidur pon termimpi-mimpi mamat ni.. adehhh!

Nak tahu sapekah???? Nak keeeeeeeeeeee?? hehehhehehehehe! Meh kite same2 tengok sapekah gerangan mamat yang aku gila sgt ni.. tapi dulu laa.. sekarang tak lagi dah. Nant aku gtau reasonnye nape... ahaksssss!

Layannnnnnnnnnnnnn.... gedek gedek gedek




















Ni lah dia PETER GADE CHRISTENSEN! erkkkk... aku minat gile kot kt dia dulu. Penah jadi Pemain No 1 Dunia masa 2008 kan.. Lepas tu, prestasi dia makin turun. Banyak kali kalah ngan Datuk Lee Chong Wei. Since tu aku dah tak minat kat dia.. ahaksss! Habis manis sepah dibuang kan..

Oklaaa.. mau layan badminton pulak.. :D


Notakaki: Aku tetap sokong team MALAYSIA.. hehehe

9 comments:

  1. kire ni jadi pembakar semangat nk main badminton la kan?

    ReplyDelete
  2. haha..
    aku dlu suke tgk tu pemain china..
    LINDAN..
    tp pape pon..
    malaysia ttap no 1

    ReplyDelete
  3. ranking dia pun dah jatuh..
    dah tak hebat cam dulu hehe

    ReplyDelete
  4. waaa....badminton td indv kalah...hehehehe....ada kaitan x?

    ReplyDelete
  5. terberangan lah pulak ella nk tgk muke mamat yg izah minat...
    sekali tipah tertipu nyah...

    ReplyDelete
  6. walaupon suka bersukan, tapi tak minat nak tonton rancangan sukan. tak taw lah nape. hehee. yang penting, MALAYSIA tetap no 1. hehehe

    ReplyDelete
  7. sekarang ni mana mana je orang cakap pasal badminton..tak minat sangat badminton..eh.memang tak minat semua sukan..hehe

    ReplyDelete
  8. hahahaha igtkn sape la tadi kan :P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails