My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 12, 2010

Aduhai.. kesiannye

Kesian kat adik aku........ Actually, budak class dia ade buat trip ke Genting Highlands. Dia cuba untuk mintak permission dari mak aku.... Malangnya, mak aku tak bagi....


Dia tak puas hati. Sms pulak mak aku. "Nak g genting... nak g genting.." Tapi mak aku tanye abah aku lak. Aku aku diam. Diam tu tanda tak bagi jugak la tu. adehhh! Aku tak dapat nak tolong. Dia call banyak kali mak aku. Still jawapan sama mak aku bagi.

Dia call aku pulak. Aku cakap abah aku tak bagi... dia terus letak phone. Aku tahu dia sedeh sbb tak leh ikut kawan-kawan dia yang lain. Memang dia pergi satu kelas, tapi yang aku bimbang jugak.. xde lecturer pengiring. Pegi bukan sehari dua, tapi 3hari pulak tu. Kalau aku pun risau. Even dia dah umur 20, tapi dia takde depan mata kita. Sape tak sayang adik oiii...

p/s: kesian dia tak merasa..... rasa nak bawak dia pergi je.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails