My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, July 13, 2010

Rutin sebelum tidur

Assalamualaikum & morning...

Hohoi.. pagi-pagi orang bangun pegi kerja, aku cakap pasal tidur pulak. Saje jeee nak buat korang ngantuk pagi-pagi. ahahhah! Biaselah.. aku kan still on vacation. Korang mesti kat ofis kan.. lalalala!
 
Time korang nak tidur sume byk buat sumthing dulu kan b4 dapat lelapkan mata. Ni terkecuali bagi yang sudah berkahwin ye.. ahakss! Takut tetibe ade orang cakap rutin lain pulak kan.. naya je! 

Kalau aku, pejam mata terus tidur tu memang tak la kan. Kalau betul2 penat & ngantuk gile baru terus lelap tak sedar. Nak tidur pon kene ambik mood jugak. Nak ambik mood tu macam-macam cara aku buat. Kene berangan dulu, tu penting. Then pusing 360 darjah, bermacam-macam gaya ade... kuak lentang, kupu-kupu, rama-rama, freestyle semua complete. 

Kalau aku masih bergerak kiri kanan tu sah memang aku tak tidur lagi. Sebab aku tidur memang statik.. hohoho! Kalau dah tak bgoyang katil tu, memang aku dah lena la tu. hahaha! Senang kan nak tau aku dah tidur ke tak. :P~

Haaa.. korang lak camne?? hohoho!

4 comments:

  1. sejam duk atas katil tu baru tido..lebih krg camtu la selalu..hehe

    Nikmat dunia yang kita tak sedar di waktu terjaga

    ReplyDelete
  2. hurmm..klau nk tau konfem tido bila dh dgr bunyik dengkur2 manja kot..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails