My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, July 7, 2010

Jangan buat aku terkejut!

Haiyaa.. aku tak suke orang sergah aku dari belakang. Buat aku stress! hahhaha! Sebab terkejut la, kalu aku ade heart attack camne?? haaa.. sape nak jawab?? ;p Silap-silap haribulan aku termarah pulak.. haaa, kang kecik ati pulak.. hahaha!

Kalau nak sergah nextime bagi salam dulu ok. Ala-ala masuk umah orang, kene bagi salam kan. Tu sergah ala-ala sopan namenye.. hohoho! Kalau sergah aku tengah-tengah malam kang, ade jugak aku tampar orang tu laju-laju...

Kalau sergah orang yang melatah pulak lain jadinya.. Kang makin panjang jawapan dia bagi. Sampai maghrib pon tak siap dia berjoget! hahahaha! Sampai semput-semput jadinya..

p/s: tapi kalu 'suprise' aku suke ajeeeee... hohoho!


3 comments:

  1. boleh kena sakit jantung!
    bahaya!

    ReplyDelete
  2. terjah!! huhu..aku tiap2 ari datang blog ni biasa ada malware..arini ok dah? bagusss

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails