My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, July 13, 2010

Nak bakar tengok kiri kanan dulu!

Haiyaaa... jiran sebelah umah ni. Kalau ye pun nak buat open burning, tengok la keadaan cuaca camne. Dalam panas terik dia nak bakar sampah sarap yang banyak tu???? haishhh!

Kalau abis ke tempat lain kan naya je. Dah la tu, debu-debu hitam dari pembakaran tu berterbangan lak masuk ke rumah orang sebelah ni... umah aku la tuuuu! Kelam sungguh keadaannya.

Lepas kitorang dalam rumah ni. Asap masuk tau. haishhh! Terpaksalah tutup semua tingkap & pintu. Nextime buat rumah api sendiri ye kalau nak bakar sampah banyak-banyak camtu....

6 comments:

  1. hahaha, anda pun kene bersabar jugak ;)

    ReplyDelete
  2. betul tu...kena gak jaga hati dan perasaan jiran tetangga...

    TANYA PADA HATI

    ReplyDelete
  3. rajin sungguh jiran ngko tu ye

    ReplyDelete
  4. cian miss izah sbb kena bau asap..
    sabo je la.. k

    ReplyDelete
  5. gi bakar keta/moto dia plak. hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails