My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 12, 2010

Memanglah takde orang nak ngorat kalau camtu...

Aduhai.. apelah yang bijak sangat mamat ni. Dah ade orang kenalkan sorang awek pada dia, dia pulak buat spoil. Kang aku cangkuk jugak spoiler atas dahi kang.. haishh!

Sedang sorang mamat ni duk lepak-lepak dgn sorang awek (direkemenkan oleh kwn kot), boleh pulak dia p tunjuk gambar ex-gf dia..

"haa.. ni lah dia ex-gf saye.."

Haish.. tak ke sengal tu jadinya. Kang dah melepas sorang awek cun. Apolaaaaa.....

12 comments:

  1. kahkahkah...mamat tu sengal kot..ada ke tunjuk gambar bekas awek...kalau aku dah bakar gambar2 bekas awek tu...

    ReplyDelete
  2. mmat yg amaT sengaL...huhuhu

    ReplyDelete
  3. ke mamat tu saja bagi signal.

    "Saya tak minat awk,jgn nak cuba."

    atau

    "Awak tak boleh celen ex sy."

    hahaha...

    ReplyDelete
  4. sengal!! nk tunjuk gmbr ex buat pa?? ke dia mmg xnk kapel lg??

    ReplyDelete
  5. haha mamat itu sangat lampi!

    kene suruh dia beli buku Flirting For Dummies la

    ReplyDelete
  6. tu bongok tahap cipan tu..ha3..

    ReplyDelete
  7. tu bongok tahap cipan tu..ha3..

    ReplyDelete
  8. bangang tahap kritikal tu.
    cepat suruh dia masuk ICU

    ReplyDelete
  9. bukan tahap cipan jer kebongokkan mamat tu..tahap gaban pun yer...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails