My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, July 14, 2010

Im goin back to KL....

Sob...sob... sedih nak tinggalkan kampung halaman... Seminggu tak cukup lama untuk aku.. uwaaaaa! Biaselah, bile dah kerja di rantauan ni, mesti rase mau balik kampung sokmo kan.. haishhh!

Kalau ikutkan hati, taknak balik Kl lagiiiiiiii....... tapi apekah daya. Rezeki ku sekarang di sana. Mungkin ade rezeki kat kampung pulak, sape tahu kan? Terus laa aku terjah balik. hohohoho!

Even flight aku kul 16:32pm kang, kene turun aku bergerak ke KB. Kene check in sejam awal pulak tu.. adehhh! Beratnye rasa hati nak melangkah pergi.... hohoho! *ternyanyi pulak.. adehh!

Oklaa korang. If aku bosan kat airport karang, aku update la.. Kalau tak, sunyi sepi lah blog buat 3-4 jam. adehhh!

6 comments:

  1. xpe dear....lumrah la tu kalau kerja kat tmpt org...kompom rindu je kat kpg halaman kan...kata org tua...bersusah2 dulu nnti barulah bersenang2 kemudian..mana tau satu hari nnti ada rezeki kat tmpt sendiri plak kan..huhu

    ReplyDelete
  2. huhu,,stndard...
    lama2 ok lah tu :)

    ReplyDelete
  3. kalau balik kampung mesti rasa kejap jer kan?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails