My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, July 22, 2010

Perhatian: Tolonglah... aku merayu sangat2

Huh.. tetibe aku jadi geram pulak ngan orang yang banyak tinggalkan link sampah lam chatbox aku. Korang tengok la betol, kunun-kunun name berbeza, padahal orang yang same saje.. dia ingat aku tak reti tengok keeeee??? hurmmmm.... 

Ade banyak kali jugak mende ni jadi tapi malas nak bersuara.. tetibe arini aku angin pulak tengok. Kalau nk letak, 1 sudah cukup ok! Tak perlu nak letak banyak-banyak. Aku tak suke orang menipu utk kepentingan diri sendiri...



Last-last ini jugak yang aku akan buat. Delete! Abis cerita...... Aku tak kisah nak datang letak link ke ape, tapi behave la sikit. Hormat owner ok.. Thankss


16 comments:

  1. he he he
    promote barang pulekkk

    ReplyDelete
  2. kekdg mrk post mcm tu..

    1) byk sbb saja
    2) kekdg shout box tu error, jd tkn byk kali, amik kau byk2 kuar.
    3) bw bersabar.

    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. HEHE..mmg rimas dgn youthsays tu.. block je mereka2 itu.. hahaha...

    meh layan *~Citra Hati Aliesha Kirana~* pulak...

    xpun baca karya *~Dari Tinta Aliesha Kirana~*

    ReplyDelete
  4. ade banyak sebab akak nak stop

    1. akak dah tak keje cc lagi..khamis depan last
    2. kuciwa...hoho...
    3.ramai org yang tak setuju akak benti dari cc ni..terutama ibu bos.. die syg akak n kalau buleh nak akak jadik menantu die..tapi apekan daya.. mungkin tak de jodoh ngan anak die..so..akk pon amek keputusan untuk pergi dari sini..

    ReplyDelete
  5. hehehe....bila hati sudah membara...cepat sejukkan....

    KAU DAN AKU

    ReplyDelete
  6. desperate maybe...;-)...

    btw, i copy your status update put in my latest entry...sorry tak mintak izin dulu

    ReplyDelete
  7. sampai berenti tu.. kecewa punya pasal..sabar..

    kalau tak suka yourth say tu blog je link dia.. habis cerita..

    ReplyDelete
  8. ada jerk yang nak mengacau yerk...

    huhuhu...

    ReplyDelete
  9. ada jugak pesen camni ek.. huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. delete and block...shoutbox tu boleh block keyword lagi bagus..

    ReplyDelete
  11. hi dear~
    meh nak bg tips supaya pasni tak payah susah2 delete

    TIPS BANNED TERUS LINK YOUTHSAY

    jmput tgk yee :)

    ReplyDelete
  12. tuhla pasai.. betoi3 hush!
    xsuke jugak link sampah sebegini~ haish!

    ReplyDelete
  13. tu sebab saya gantikan dengan Google punya Shoutbox.. saya mmg tak suka spam2 ni

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails