My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, July 30, 2010

Pesanan mak saya...

Assalamualaikum & morning...

Huh.. semalam ade perbualan terhangat aku dengan mak aku. Panas cuping telinga kot duk bergayut. adehh! Banyak topik yang kitorang bualkan. adehh!

Tetibe, masa nak tidur.. Dapat satu message. Ingat sape nak SMS malam-malam kan...

Umi: Tengok semanis kurma TV119
Aku: Pasal apa?
Umi: Prasangke buruk.

Erk..... ape maksud mak aku eh. Tetibe teringat perbualan aku dengan mak aku b4 tu. Mungkin la kot.. Tapi aku tak tengok kot, sebab dah tak larat nak bangun bukak mata. InsyaAllah aku carilah kot episod Semanis Kurma tu... huhuhu!

1 comment:

  1. bagusnya mak tu... rindu pula pada mama kat kampung tu...

    terima kasih sudi singgah blog ku!

    salam.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails