My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 26, 2010

Hiburkan hati sendiri

Assalamualaikum & morning...

Hoho.. last weekend aku ke Negeri Sembilan, menghabiskan sisa-sisa hidup yang bosan ni. Membawa hati yang luka lara. hahaha! Baru dapat aku rasakan suasana kampung, yelah.. kampung aku jauh sangat. Balik kampung orang pon jadilah ye. Dapat jugak la melepaskan rindu kat kampung kan.

Best gile dapat makan rambutan & durian. Nasib baiklah tak demam dek makan durian banyak. Dah la kurang minum air putih. adehh! 2 hari kat sane xpuas rasa. Pegi kebun durian, jengok-jengok durian yang jatuh. Tapi xleh nak main sungai, sebab ade buaya! hohoho! Sama takut dengan buaya daratan.. ahakss! 

Kalau ikutkan hati tak mau balik KL... kerja lagi. adehh! Nak balik petang semalam pon berat je hati rasa. huhuhu!

2 minggu lagi dah nak start puasa. Rindunya berpuasa kat kampung. Apekah daya.. kerja. Kalau ikut hati memang nak je cuti lelama balik kampung. *asyik ikut hati jelaa aku ni..! huhuhu

p/s: aku masih nak ambik mood untuk berlagak seperti biasa....... its too hard!

5 comments:

  1. boleh! insyaAllah. hanya perlu masa.
    Selamat hari isniN! :))

    ReplyDelete
  2. patut la blog sunyi jee. btw, happy monday yee ;D

    ReplyDelete
  3. aku sampai membawa diri ke johor..punyalah sakit

    ReplyDelete
  4. hai...no need to approve this comment pun takpe..ill try find another mean to contact u..tapi tak jumpa...well, i guess what you went trough rite now is the same thing happen to me...its so hard to accept it...it so paintful,...hmm...btw, u can add me ad ym or gtalk...both using damhamaza as user name..

    p/s: no need to publish na..kalu nak publish, femes lak nanti..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails