My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, July 2, 2010

Cara bekerja stail baru!

Aduhai... 1st time aku tengok orang bekerja kat kaunter sambil tutup mata. adehh! Aku tengok kejadian ni kat kaunter beli tiket star kat masjid jamek. Mak aih.... dia punya ngantuk tu, sampai dah juling-juling mata.

Tapi, yang kagumnya bila bagi duit baki betul pulak. Sambil mata tertutup pun tak salah kira duit baki. Aiya... apelah yang penat sangat tu ye. Tapi aku pelik, dia tak pergi solat jumaat la.. erkkk! Melayu ok....

Hurm... ape ape jelah ye. Tapi, kagum la dia stil boleh keje dalam keadaan mata tertutup.. hehe!

3 comments:

  1. haha
    sebab die dah boleh ingat bentuk dan rasa setiap duit yang die nak bagi
    haha
    xpun, die boleh bagi alasan kalau ade orang tanya nape tak pg solat jumaat

    'aku tertdo da'

    hampeh kan.haha

    ReplyDelete
  2. saya tau kenape org 2 ngantok, tgk bola le kot huhu,smalam mana ada bola pun. sebab mlm jumaat kot..opssssshuhuhu....

    ReplyDelete
  3. Dia ngantok smlm layan bola kot.tapi smlm ada ke bola?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails