My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 5, 2010

Tetiba aku bersimpati....

Ok... aku sememangnya susah nak berborak ngan orang yang aku tak kenal. Kat list YM tu berlambak-lambak orang yang add, tapi lebih ramai yang tak dikenali dari yg kenal. Tapi yang aku approve merapu-rapu tu time aku layan MySpace 4 years ago. Sometimes, aku invikn diri dari sesetengah kelompok.

Biasenye kalau orang tak kenal yang sapa aku, memang aku ignore je. *jahat kah aku?? adehh!

Tapi tetibe tadi, ade sorang ni tegur aku. Memang b4 dis dia slalu tego aku tp aku ignore je. Tapi, demi seorang kawan hanya tu yang mampu aku cakap pada dia. Walaupun aku byk ignore dia, tapi bile dia kuarkan statement tu aku jadi bersimpati... adehh!

*klik utk tumbesaran

Tapi setakat tu jelaa yang aku ckp... suh dia bersabar jelaa. Even kawan tak kenal pon, bile dia bersedih kite perlu bagi dia semangat utk teruskan hidup tanpa insan tersayang di sisi kan.


3 comments:

  1. kalau statement dia benar.. aku panjatkan doa untuk mak dia yg meninggaltu.. Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  2. sayangilah ibu bapa kita kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails