My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, July 11, 2010

Ade orang nak buat aku 'soulmate' dia?

*klik untuk tumbesaran!

Haduhai... tetibe terkejut tengok ade msg camni lam inbox. Ingatkan dari buah hati ke ape, rupenye hantu tak dikenali.. ahakss! *aku ade buah hatikah?? adehh! Sengal ke ape dak Sha Sha ni. Kesalahan yang jelas dan nyata kat sini...

1. Subjek: Re: Hi Dear <<---- bile mase entah aku send mail kat dia dulu. Kenal pon tak. Bongops tol daa.
2. Email Receiver pulak blank... haishhh! Tapi masuk dalam inbox aku. (betul, aku tak padam pon. Its original)

Tetibe pulak boleh cakap aku 'nice person'?? Heyyyy apple! Do u know me huh??! Lepas tu nak start relationship pulak tu.. ewah..ewah! Ingat aku ape.. haahha! Main sebat stranger camtu je ke?? Silap orang laa beb!

p/s: Rasa macam nak reply laa... tapi nak reply ape eh?? hohoho! Suggest sikit mau reply apekah pada Sha Sha ni.. ngeeee~

6 comments:

Related Posts with Thumbnails