My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, July 7, 2010

Aku tak kisah berpakaian camne pun asalkan...

Tidak menjolok mata & comfortable. Aku rasa selesa bergerak ke mana-mana saja. Aku boleh pakai baju sesempoi yang boleh if keluar berjalan...

Aku tak kisah tak vogue pon, asalkan aku tak rimas. Biaselah, melawa ala kadar je pon. Nak cun sangat tak layak.. hehe!

Camne eh orang boleh shopping pakai heels tinggi 4-5 inci? Tak sakit kaki kah dorang itu? Aku ni pakai platform je.. tu pon lebam-lebam tapak kaki.. aiyoo! Even shopping dalam Mall pon aku boleh berpeluh.. haaa tengok betapa jauhnye perjalanan aku bershopping. hahaha! Kalau time sales lagilah, kalau boleh mau tawaf satu building tu kan.. kasi puas hati. Last, kuar bawak plastik beg roti je! hahahaha.. tu namenye window shopping.

Kalau pergi kenduri kawin pakai jeans ok tak? Tapi aku xpernah buat lagi camtu. Tapi tengok ade orang pakai camtu.. sesuaikah untuk majlis keramaian? adehh! Tapi bagi aku tak sopan sangat kot sebab yelah, majlis camtu ramai orang datang kan. Takkan kite jadi sorang2nye yang pelik pulak. Kalau pakai kurung ke, blouse ke manis jugak nampak kan.. hehehe!


4 comments:

  1. seeloknya berpakaian ikut kesesuaian....

    dan paling penting keselesaan....

    kalau pakai jeans gi kenduri kahwin tu, akak rasa cam tak hormat majlis orang plak rasanya...

    pakai kat party harijadi ok la...

    ReplyDelete
  2. ada org selesa bila berhigh heel .. aku cuba sekali pakai high heel bila bershopping , balik jea kaki melecet .. haha

    aku tinggal kat negeri terengganu .. alhamdulillah setakat nie aku tak pernah tengok org pakai seluar jean ke majlis kahwin kecuali org yg datang dari KL .. bila first time tgk rase pelik jea .. lama2 aku pon berpikir , fesyen dar KL kot =p

    ReplyDelete
  3. pakai ikut selesa... selipar beli kat maidin tum tak sampai seploh ringgit tu pakai g mana2 pun...

    ReplyDelete
  4. hehe,mcm 2 la gua rase identiti melayu terakhir beb, sempoi tapi sopan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails