My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 26, 2010

500 BLOG!!

Eh eh.. orang duk kalut-kalut join ni, aku pon tumpang dua kaki runcing aku ni join same...

Serba sedikit tentang diri aku?
Hohoooo... aku ni sorang gadis kampung yang begitu pemalu. Tapi bile dah kenal aku, baru la korang tahu aku ni 'pemalu' or 'tak tahu malu'! hahahaa.. Tak kenal maka tak kenal kata orang... lalalala

Tujuan aku blogging?
Mula-mulanya sekadar suka-suka je. Sonok tengok orang ade blog. Aku pon nak jugak buat blog. So, terhasillah blog cunggg aku ni since Oct 2008! Hasilnya, puas hati sangat dapat involve dalam dunia blog! cewahhhhh.....

Ok done! Settle ye bro! Hehehe....



13 comments:

Related Posts with Thumbnails