My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 25, 2010

Biarku derita, biarku merana, biarku kecewa... asal kau bahagia

Ohhhhh.... sedihnya bunyi. Melalak-lalak tak berlagu la kalau camni. Ramai ke yang sanggup berkorban demi orang yang disayangi? Sanggup lepaskan orang yang tersayang demi melihat kebahgiaan orang tu? Berapa kerat je yang sanggup buat camtu eh? hurmmm.........

Aku pun salah sorang dari makhluk yang terpaksa berfikir panjang untuk buat keputusan camtu.... NAK atau TAK! OMG.... susah kot. Mesti berderai-derai airmata tak renti-renti 40 hari 40 malam. Tak makan sampai kurus cam jerangkung. Mata bengkak sampai kene pakai sunglasses nak cover. Terbaring macam orang lumpuh la gamaknya. adehh! Jangan sampai buta sudah la ye.......

Aku pernah ada kawan mengalami situasi camni. Aku tak tahu sekuat & setabah mana dia menghadapi mende ni sendiri. Berkasihan bagai nak rak kan... lastly kene lepaskan untuk kebahgiaan orang tu. Tapi diri dia???? Rela menderita.... walau mungkin satu masa nanti Allah akan gantikan sesuatu yang hilang itu dengan sesuatu yang baru. Tapi, kesakitan terpaksa dialaminya terlebih dahulu........ Insan terpilih.



Notakaki: Tak pernah terfikir untuk aku alami... tapi andai Dia nak bagi ujian sekuat ni pada aku, aku harap Dia tabahkanlah hati aku. Aku nak pasrah & redha dalam iman.......

3 comments:

Related Posts with Thumbnails