My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 8, 2010

Aku MC today...

Rasa berat betul nak bukak mata pagi ni. Kepala berat semacam. Dari semalam kepala berdenyut-denyut. Rasa nak hentak kepala kat dinding... tu pun kalau sanggup la! ahaha!

Aku rasa ada orang panggil nama aku. Aku sahut.... lepas tu terus diam. Aku cuba nak pejam mata. Boleh pulak berangan...... berangan ape?? ahhahahaha

Nak mintak EL saje sebab kepala pusing & berat. aduhhhh! Duk berfikir nak msg inform opis aku taknak datang... tapi bile pikir kerja banyak kat opis terus bangunkan diri.. adehhh!

Baguskan aku... hahahaha! Sile booooo semua....! Gagahkan diri mandi & siapkan diri. Aduhh.. Sib bek tak buat pening time duk drive. Kang tak pasal-pasal aku u-turn balik umah.

So, aku MC dalam mimpi jelaaa ye. Tak jadi nyata pun!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails