My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 29, 2010

Perhatian: Kepada sesapa yang ingin menyambut kepulangan wira-wira negara

First of all.... TAHNIAH MALAYSIA, TAHNIAH HARIMAU MALAYA! Yeehaaaaa......... Proud to be Malaysian! Ok, let me 'mengarut' sekerat dua ok. :P

Eh eh... tetibe teruja lebih. Yelah, even tho aku bulan peminat fanatik football, tapi if melibatkan TANAH TUMPAH DARAHKU, kene ambik port skali wooo... At least ucapan TAHNIAH tu jangan kedekut nak luah! hehehe! I bangga ok....

Ok... since AFF Suzuki Cup ni, ramai pulak duk 'meroyan' kat Khairul Fahmi Che Mat. adehh.. aku sebenarnya malas nak join bab-bab camni tapi terpaksa taip jugak dalam blog. hahahaha! Memang terbaekkk ah, tak dapat disangkal lagi. Femes tetibe mamat neh. Ok, fullstop! Tujuan sebenar bukan nak cite pasal dia ke ape.. Cukuplah orang lain dah ramai bercerita pasal dia... aku tukang baca je. hohoho! 

Pasal bola pon aku xmo hapdet. Cukup sekadar nak ucap TAHNIAH untuk team HARIMAU MALAYA untuk malam ni. Ok.....???? Memang tabiat aku akan post satu entry before tidur, kang takot ngigau duk ketuk keyboard laptop... haishh! Perangai ape ntah camni... hahaha!

Oklaa korang, kepada sesapa yang nak poi jemput kepulangan wira-wira negara esok, pegilah tunggu kat KLIA ok... Esok aku keje, tak leh pegi.. Kalau aku off pun aku tak pegi jemput jugak... ehehehe.

*dari laman twitter
Gudnite world!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails