My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 5, 2010

Rugi... memang rugi!

Adeh..... rugi betol tak cuti esok. Aritu nak apply cuti tapi cancel last minute. Konon-konon rajin sangat mau ke opis...adehh!

Sesungguhnya aku tak cukup tidow. Serius aku penat sangat. Dunno why. Nak cakap effect menari pagi tadi...? Cam tak logik pulak. Badan aku lemau semacam. Aku rasa lepas isyak ni, continue tidur lagi.... tidur marathon! yeahhhhhhh....... Makan pon dah tak lalu neh. Agak-agak kurus tak... hohohoho!

Abang-abang & adik-adik aku bertolak balik Terengganu malam ni. Aku doakan mereka selamat sampai ke kampung. Rumah dah sunyi balik... hanya tinggal berdua. dushhh! Amatlah bosan.

Eh tapi seriuslah... memang takde mood mau ke opis esok.. Camne nieeee..... tulun..tulun.... Keje kat opis melambak-lambak.. Nasib baik tak buat keje sambil berjoget lambak saje.. haishh!

Oh stress... jauhilah dari mendampingi diri aku. Kalau stress, hormon terus tak stabil. Kalau hormon tak stabil......??? Lu pikir la sendiri ape jadi kediannye... adehh!

p/s: masa utk bermarathon.... semoga dibuai mimpi-mimpi indah.... huhuhu! Gudnite everybody.... Assalamualaikum.....

6 comments:

  1. so jangan biarkan diri anda diselubungi misteri...

    ReplyDelete
  2. esok pagi saya seronok posing kat tilam vono saya...jangan jeles kakak!:)

    ReplyDelete
  3. kena lah dok ofis sorang2...sama lah nasib kita pagi ni..hahha..adoi..

    ReplyDelete
  4. tido perkara paling best..mmg rugi..ehhe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails