My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 25, 2010

Umi aku jadi penyiasat!

Blog tu ape mende??
Haaaa..... aku pon explain la pung pang pung pang. Segala mende aku explain, dengan harapan umi aku faham kan. ahaks! Takpe, dia tau sikit-sikit pon xpe dah..

Ish, ade pekdah (faedah) ke buat mende ni?
Ehhhh... mesti la umi! Boleh buat duit tau dengan blog ni. (sambil tunjuk cheque2 nuffnang yang penah aku dapat.) Umi aku tahu aku dapat cheque dari Nuffnang sebab sampai kat umah, cuma dia tak tahu dari mane sumber duit tu.

Dah tu tulis ape mende je dlm blog tu?
Erkkkk... Taip jela ape-ape pun. Semua cerita boleh masuk. Terpulang pada citarasa masing-masing. (cehh, statement skema!) Tang ni xleh nak explain detail. Kang umi aku masuk SPY pulak. Parahlaa kantoi banyak mende. Bab jiwang karat aku tu nak sorok mane. hehehe!

*Tetibe*.... "Ooooo... ni lah blognya ye?" (duk tgh scroll down sambil senyum2)
Aaaaalaaaamaaaaakkkkkk! hahahaha! Kantoi sudah.. dah la kebetulan duk baca entry 'perasaan' aku. hadoiiii! Mane nak letak muka ni.... Terus aku klik entry lain! hahaha!
(pesanan kpd umiku: walaupun anakmu ini nampak begitu kental, tapi dalam hati ada tamanlah! hahahaha! menyampah tak? ;p)


Notakaki: Jangan sampai mak aku set 'Bookmark' blog aku dah la.. Kang tetiap hari duk baca.. wuwuwuwu. Parents aku sportim motim je. Bukan ape, maluuuuuuuuuu! Parents korang ade ke yang baca blog korang? hehehe...

7 comments:

  1. wahhhh... my mom tak bace blog i. tp die sibuk suruh i buatkan blog utk die. tp dulu die suka stalk my fb. pastu i tros hide dari newsfeed die. HAHA

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kantoi plak ye.. tkpe2.. bukan org lain pun kan.. umi sendiri juga. hehehe.

    ReplyDelete
  3. hahhahahah...best nya dpt mak yang sporting..mak saya tak reti bab-bab internet2 bagai ni...tunjuk fesbuk pn jenuh dia nk tengok mata tak bape nak nampak katanya

    ReplyDelete
  4. nasib baik my mum buta IT..heheh

    ReplyDelete
  5. nasib baik mak sy tak pndai psl internet. xpsl2 nati semua bnde dia tgk kt blog sy..huhu

    ReplyDelete
  6. huhu..mak saye hari2 baca blog saye,so x bole la nk tulis yg mengarut2...hehehe

    ReplyDelete
  7. haha..nti ttb dpt komen dr umi tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails