My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 19, 2010

Biarkan ia mengalir...jangan ditahan


Sungguh... emosi saya tak stabil sekarang
I dunno why i can feel like this
Benar, saya rasa malas nak bercakap dengan sesiapa
Mungkin untuk 2, 3 hari
Sungguh tidak suka berperasaan sebegini

I need more attention... from someone, perhaps
Rasa nak nangis, tapi air mata tersekat
Rasa rindu tapi tak tahu camne nak luah
Rasa nak marah tapi takde sebab pun
Rasa nak ketawa tapi langsung takde perasaan
Rasa nak diam je.......

Pejam mata sampai terlelap dengan sendirinya
Mungkin ia boleh meredakan perasaan saya sekarang
Sebab saya tak perlu berfikir apa-apa
Sungguh, otak saya penat berfikir sesuatu yang karut-marut
Kenapa......?
Entah, i dun have the answer!

Mungkin perlu wish Goodnight sekarang......
Assalamualaikum.

Notakaki: Tapi apabila airmata itu mengalir, ia akan meredakan segala yang terbuku dalam hati. Samada sedar atau tidak, ia sungguh menenangkan jiwa. Tak perlu ditahan utk ia mengalir kerana ia akan menambahkan lagi kekusutan dalam diri. Rasa tak puas & sangat sakit untuk disimpan.

8 comments:

  1. kalau rasa nak nanges,nanges je.jangan tahan.dangan cara tu baru lah kita rasa tenang sikit.

    pastu kalau boleh,share masalah kita dengan orang yang kita percayai.lagi boleh rasa tenang.

    hee.;)

    ReplyDelete
  2. saya boleh rase ape yg awak rase ;)

    ReplyDelete
  3. npe ni?
    u ade probs ke?
    share la eh



    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  4. saya pun sama.
    perasaan yg sama :(

    ReplyDelete
  5. salam..

    dugaan dan ujian sering kita hadapi...
    banyakkan sabar..Insyallah pasti ok lepas ni..

    ReplyDelete
  6. lu kne cakap, sebab cakap tu umpama ubat. Makin lu luah, makin rasa terubat..

    ReplyDelete
  7. bila sedih n nak nangis, let it go..n lepas dah puas n lega..get back on ur feet n move forward=)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails