My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 1, 2010

Dingorat abang jaga parking!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Haip..haip.. rilek-rilek. Jangan cepat nak booo aku okay! hahahaha! Tak leh blah betul tajuk entry tuh. Ala-ala minak gedik yang prasan pon ado. Eh, tapi ni kisah benar tau. Saksi aku pun ade sama.. tu haa.. cik Annin ni. Dia duduk sebelah aku time 'abang car park' tu mintak suh bagi no tepon kat dia. HAMPAGAS betol!

Tapi aku rasa bukan aku sorang je dingorat tu. wakakakka! Mesti awek-awek yang parking kereta kat Hentian Putra tu ramai yang kene. erkkk! Well.... biasalah lelaki malaya sekarang. hahaha!

Tak kuasa nak layan. Aku tanya mende lain, lain yang dijawab.

aku: "Bang, nextime bukak la kaunter banyak sikit. Susah laa."

abg car park: "Eh bukan saya, tapi bos saya tu haa.. kedekut!" haaaa ambik ko, kalau bos dia bace abislah! ahahhahaha

aku: "Takpun buat la season pass ke senang sikit."

abg car park: "Eh dah lame dah ade.. 2 minggu dah. Esok datang ofis ambik borang. Tak pun bg no telefon kat sy." erkkkk ape kejadah bg no telefon kat dia.. ahhaha!

Seeeee..... ade tak gaya nak mengorat! wakkakakka! Sile gelak guling-guling sekarang. Tak.. motif aku sebenarnya nak cakap, sistem autopay kt hentian putra tersangatlah menyusahkan hidup semua orang. Murah tu dah mmg boley tabik spring dah... tapi sistem dorang ni tak kene. Ade ke mesin autopay sebijik jeeeee?? 1 level je tu pulak.. adoilaaaaaaa...... Tempat pulak tak strategik.. dush3.

Notakaki: Itu je yang aku nak komen.. Nak hantar surat amaran lah kat management hentian putra. hahaha!

6 comments:

Related Posts with Thumbnails