My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, December 12, 2010

Bila saya rindu awak...

p/s: Sile jangan muntah ok.... Mode jiwang melanda seketika.. Sesuatu perasaan yang datang secara tiba-tiba.. Hanya untuk hari ni. Sekian.. :P




Bila saya rindu awak,
Cukuplah sekadar saya tatap gambar awak,
Xyah banyak2, sekeping pun jadilah... huhuhu

Bila saya rindu awak,
Saya nak cepat-cepat lelapkan mata,
Agar saya boleh jumpa awak dlm mimpi.. (oh sungguh meroyan)

Bila saya rindu awak,
Saya selalu bizikan diri,
Malas nak ikut sangat kata hati,

Bila saya rindu awak,
Saya duk la dengar lagu-lagu jiwang,
Xpelah, sekali sekala je pun, (lagi baik p baca Quran)

Bila saya rindu awak,
Saya memang malu nak berterus terang,
So, saya pendamlah sorang-sorang.. huhuhu

Bila saya rindu awak,
Saya tak tahu camne lagi nak cakap,
Haish.... susahnye lah!

Bila saya rindu awak,
Saya rasa nak je pegi jumpa awak,
Hurm... tapi takpelah..

Bila saya rindu awak............... T_T

"Awak selalu VIP di hati saya... Walau tidak bersama, awak selalu di hati saya..."


8 comments:

  1. aaaa.. jiuwangggnyee.. hehe. btw ika singgah sini :)

    ReplyDelete
  2. bila saya rindu awak,
    saya cuba nak hubungi awak,
    cari punya cari,
    hp no awak xde dlm hp..

    sob..
    sob..

    heeeee

    ReplyDelete
  3. auwwww....love

    http://keretamayat.blogspot.com/2010/11/fatwa-kaum-beruk.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails